event_header_facebook
Starterscafé Schagen | 30 September

Stichting Starter organiseert voor de starters op de woningmarkt op vrijdag 30 september van 19:00 tot 21:30 uur het Starterscafé in ”t Geveltje’. De Stichting heeft als doel de starters op de woningmarkt te informeren. Door middel van het organiseren van startersavonden krijgen starters de mogelijkheid eens te komen praten met onafhankelijke deskundigen op het gebied van woningfinanciering, makelaardij en notariaat.

Wil jij je eerste huis kopen? Kom dan 30 september langs voor informatie en een eerste kennismaking tijdens dit gratis inloopmoment.

Deelnemende partijen:
verheul-huis-hypotheek
  logo-welkers-wardenaarverheul-logo-rgb-maktax-horigevel

Je kunt je hier alvast aanmelden als bezoeker van het Wooncafé

september 30, 2016 van 19:00 tot 21:30

Vul het onderstaande formulier volledig in en druk op 'verstuur'. Je aanmelding helpt ons dit Wooncafé voldoende te bemannen en goed te organiseren. Alvast bedankt voor je aanmelding en we zien je graag terug tijdens het Wooncafé. LET OP: Er is een kans dat de bevestigingsmail in je SPAM mail binnenkomt. Wil je er zeker van zijn dat je onze mail goed ontvangt, voeg info@stichtingstarter.nl toe aan je contactenlijst.

Boekingen niet langer mogelijk op deze datum.