Starterscafé Apeldoorn | 30 Maart | Het Stadscafé
Nieuwstraat 295 | 19:00 – 21:00

apeldoorn_event_header_facebook

Stichting Starter organiseert voor de starters op de woningmarkt op 30 maart in Apeldoorn het Starterscafé. Tijdens dit Starterscafé kan iedereen die vragen heeft over het kopen van een huis, vrijblijvend binnenlopen en speeddaten met onafhankelijke deskundigen op het gebied van woningfinanciering, makelaardij en notariaat. Wil je liever starten met het huren van een huis? Ook dan kunnen we je advies geven!

Deelnemende Partijen:

tijmenkroes_beeldmerk_fc   hypotheekshop  logo-dnvn-schuite-kok-de-boer     123wonen_logo_new

Bewaren

Je kunt je hier alvast aanmelden als bezoeker van het Wooncafé

maart 30, 2017 van 19:00 tot 21:00

Vul het onderstaande formulier volledig in en druk op 'verstuur'. Je aanmelding helpt ons dit Wooncafé voldoende te bemannen en goed te organiseren. Alvast bedankt voor je aanmelding en we zien je graag terug tijdens het Wooncafé. LET OP: Er is een kans dat de bevestigingsmail in je SPAM mail binnenkomt. Wil je er zeker van zijn dat je onze mail goed ontvangt, voeg info@stichtingstarter.nl toe aan je contactenlijst.

Boekingen niet langer mogelijk op deze datum.