De meest gestelde vragen met betrekking tot het Starterscafe

< Wat is een Starterscafé?

> Het Starterscafé is een laagdrempelige inloop- informatieavond voor starters op de woningmarkt. Hierbij zijn partijen aanwezig op allerlei gebied, o.a. op het gebied van makelaardij, financieringen en notariaat. Het Starterscafé wordt in het café georganiseerd en is er voor bedoeld jou te informeren over alle fases die komen kijken bij het kopen van jouw eerste woning.

< Wordt er tijdens het Starterscafé een presentatie gegeven?

> Nee, het Starterscafé is er voor bedoeld om in contact te komen met partijen die jou op weg kunnen helpen bij de aankoop van je eerste woning. Je kunt met deze partijen speeddaten.

< Ben ik de hele avond welkom of moet ik stipt op tijd arriveren?

> Je bent de hele avond welkom. Het Starterscafé is een inloop- informatieavond. De experts zijn aanwezig op gezette tijden zoals je kunt zien op het internet en het marketingmateriaal.

< Is het ook mogelijk om telefonisch advies te krijgen?

> Als je niet in de gelegenheid bent om het Starterscafé te bezoeken dan kun je Stichting Starter altijd bellen of e-mailen met vragen. Wij zullen je vraag beantwoorden en/of je in contact brengen met de nodige adviseur.

< Is het mogelijk om op de hoogte gehouden te worden van nieuwe Starterscafé-data?

> Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief waar we deze in vermelden.

< Ik kan niet langs komen, maar wil wel graag de goody-bag ontvangen, kan dat?
> Dat is geen enkel probleem. Stichting Starter zal hiervoor zorg dragen.

< Is het Starterscafé gratis?

> Ja, het Starterscafé is gratis toegankelijk.

< Ben ik verplicht me aan te melden voor het Starterscafé?

> Het is niet verplicht om je aan te melden. Voor ons is het fijn als je je vast aanmeldt zodat we op je komst kunnen rekenen. We zorgen dan ook dat er een informatiepakket voor je klaarligt.