23 / 03 – Op 28 maart aanstaande is de Open Huizen Dag. Tussen 11.00 en 15.00 uur kun je veel woningen zonder afspraak vrijblijvend bezoeken.
Dus als je op zoek bent naar een nieuw huis, dan is dit een mooie kans om je breed te gaan oriënteren. Maar zoeken naar een huis is leuker als je goed voorbereid op pad gaat.

Wij gaan graag met je om tafel om jouw financiële mogelijkheden op een rijtje te zetten. Zo’n kennismakingsgesprek is overigens altijd voor onze rekening en kost jou niets. Maar het zorgt er wel voor dat je beter weet welke huizen binnen handbereik liggen en dus goed voorbereid op pad kunt gaan.

Huren of kopen?
Huur je nu, maar vraag je je af of kopen een optie zou zijn? Wij zetten de voor- en nadelen voor je op een rijtje. En in tegenstelling tot wat veel huurders denken, hoeft kopen niet duurder te zijn dan huren. Sterker nog: vaak is er meer mogelijk dan je denkt. En het grote voordeel van kopen is dat jij écht eigenaar van het huis bent. Wil je alvast een idee krijgen van jouw opties? Ga dan naar www.hypotheekshop.nl/huren-of-kopen.

Bereken zelf je maximale hypotheek
Denk je wel al vaker na over kopen, maar weet je niet wat jouw maximale hypotheek is? Aan de hand van je inkomen, en eventueel dat van je partner, kunnen we direct de hoogte van jouw hypotheek uitrekenen. Daarnaast kijken we ook naar de uiteindelijke maandlasten, want een hypotheek afsluiten is één, het kunnen blijven betalen, nu en later, is twee. Ga alvast voor een goede indicatie van jouw maximale hypotheek naar www.hypotheekshop.nl/maximale-hypotheek-berekenen.

Doe de Woonscan
En heb je al een of meerdere huizen op het oog? Wij kunnen per woning de mogelijkheden op een rijtje zetten. We kijken of je dat huis zou kunnen kopen en wat je vervolgens per maand gaat betalen. Ga je liever zelf aan de slag? Dan doe je de Woonscan op www.hypotheekshop.nl/woonscan.

Kom hypotheekshoppen
Vind je tijdens de Open Huizen Dag je droomhuis? Dan gaan wij graag voor jou hypotheekshoppen. We zijn volledig onafhankelijk en vergelijken hypotheken, rentetarieven en voorwaarden van verschillende aanbieders. Zo vinden we een hypotheek die bij jou past. Vergelijk ons maar met een personal shopper, maar dan voor hypotheken.

Wil je meer weten en een afspraak plannen? Ga dan naar www.hypotheekshop.nl.