Het komende jaar zal NVM betrokken zijn bij de activiteiten van Stichting Starter. Hiermee wil de NVM specifiek starters bereiken en zo een impuls geven aan de woningmarkt.

nieuws.nvm.nl/De praktijk leert ons momenteel dat het overgrote deel van de consumenten die interesse heeft om een nieuwe woning te kopen, eerst het eigen huis kwijt wil. Starters kunnen hierbij een belangrijke rol spelen om opvolgende verkopen in gang te zetten. Gezien de ontwikkelingen rond financiering en de huidige woningmarkt hebben starters nu vooral veel behoefte aan inzicht wat wel mogelijk is.

Stichting Starter organiseert hiervoor Starterscafés in het hele land. Op één avond kunnen starters zich tijdens deze bijeenkomsten op een laagdrempelige manier laten informeren door deskundigen uit makelaardij, woningfinanciering en notariaat.

Op 9 juni wordt er weer landelijk het Nationaal Starterscafé georganiseerd. Wilt u als makelaar ook een Starterscafé organiseren?
Neem contact op met Stichting Starter.