Wat kan de Stichting voor u als bedrijf betekenen

Nu het consumentenvertrouwen in de woningmarkt verder toeneemt en er weer meer huizen verkocht worden, is de stemming positief. Voor starters echter verdwijnt er een aantal maatregelen. Zoals de verlaging van de NHG grens, geen extra geld voor starterlening en daling van het maximale leenbedrag. Starters hebben daarom op dit moment veel persoonlijke vragen rond de mogelijkheden van het kopen van een eerste huis.

Starters maken graag kennis met u!

Organiseer daarom het lokale Starterscafé met Stichting Starter en stel de startende woningzoeker in de gelegenheid zich te laten (voor-)informeren over en kennis te maken met u op het gebied van woningfinanciering, makelaardij en notariaat.

Belangrijkste voordelen om dit in samenwerking met Stichting Starter te doen:

– Stichting Starter heeft alles om een Starterscafé te organiseren al klaarliggen, dit bespaart u tijd
– Professioneel, compleet en doordacht programma op basis van ruim 8 jaar ervaring opgebouwd
– Laagdrempelige uitstraling doordat u het in samenwerking met een Stichting organiseert
– Materialen worden voorzien van uw bedrijfslogo(s)

U kunt zelf bepalen op welke datum u een Starterscafé wilt organiseren met Stichting Starter. Neem voor verdere toelichting, lokale ideeën en totale ontzorging van de organisatie contact op met Natasja Outshoorn via natasja@stichtingstarter.nl of 06 4611 4244.
Graag tot ziens om uw Starterscafé voor te bespreken!

quotes_bedrijven

Reacties van deelnemende bedrijven

Anouk Verschoor | Hypotheekshop Alkmaar-Centrum:
“Voor het eerst heb ik als deelnemende partij een Starterscafé met Stichting Starter georganiseerd. In no time werd praktisch promotiemateriaal op maat en tools aangereikt. Zelf had ik dit niet zo kunnen organiseren. We hadden een opkomst van 42 bezoekers in 2,5 uur als resultaat!”

Sven van der Klein | Keuringsdienst voor Wonen:
“Om als bouwkundige dienst betrokken te zijn bij een Starterscafé bereik ik een hele nieuwe doelgroep. Mijn dienstverlening is voor starters nog een redelijk onbekend terrein, waar veel belangstelling voor was!”

Frans Cortvriendt | Hypotheekshop Heemskerk:
“Wij hebben al 3 keer samen met de Stichting Starter een startersavond georganiseerd. Alle keren heeft het ons daadwerkelijk veel klanten opgeleverd.”

Frank Huibers | NVM makelaar Apeldoorn:
“In samenwerking met de gemeente Apeldoorn kwam een succesvolle Startersdag tot stand speciaal gecombineerd met een Open Huis. Inmiddels herhalen wij dit tweemaal per jaar en met succes!”

Natascha Kuipers | Rabobank den Bosch:
“Mogelijkheden en documenten die jullie aanbieden zijn ruim voldoende en ook prijstechnisch is het in verhouding.”

Sijbrand Feikema | Notariskantoor Feikema:
“Het succes van de Stichting Starter is dat je zoveel zaken inzichtelijk kunt maken voor een starter. De starters in het Starterscafé hebben vaak al het besluit genomen om te kopen. Het zijn dus voor 100% potentiele klanten.”

Bewaren