Houd de website in de gaten voor locatie en datum.

Het Starterscafé is de gratis inloop informatieavond voor starters op de woningmarkt
Bij het kopen van een eerste woning komt veel kijken. Veel meer dan de meeste mensen denken. Om starters te helpen in het woud van mogelijkheden en ónmogelijkheden heeft Stichting Starter het Starterscafé in het leven geroepen. In ongedwongen sfeer, in een café, praten starters één op één met onafhankelijke deskundigen zoals een makelaar, hypotheekadviseur, notaris en een adviseur van de gemeente.

Stichting Starter organiseert landelijk de Starterscafes

Stichting Starter organiseert landelijk het Starterscafé. De Stichting heeft als doel  de starters op de woningmarkt te informeren. Door middel van het organiseren van startersavonden  krijgen starters de mogelijkheid eens te komen praten met onafhankelijke  deskundigenop het gebied van woningfinanciering, makelaardij en notariaat. Kom langs voor informatie en een eerste kennismaking tijdens dit gratis inloopmoment.

Bekijk hier een impressie van een Starterscafé van Apeldoorn.
Bekijk hier een impressie van een Starterscafé Amsterdam die door de NOS is uitgezonden,

Wil jij jouw eerste huis kopen?
Houd deze website in de gaten voor een locatie bij jou in de buurt!

Wil je meer weten? Neem dan contact op:
Stichting Starter
Telefoon: 06 50201570