Wat kan de Stichting voor u als bedrijf betekenen

Zoals u weet is de woningmarkt voortdurend in beweging. Daarnaast worden hypotheek- en belastingregels met regelmaat aangepast. Denk hierbij aan zaken zoals de NHG grens, hypotheekrenteaftrek, het maximale leenbedrag, beschikbare subsidies en ga zo maar door! U kunt zich wel voorstellen dat woningzoekers persoonlijke vragen hebben rond de mogelijkheden van het kopen van een eerste huis of een ander huis.

Starters & doorstromers maken graag kennis met u!

Organiseer daarom het lokale Wooncafé met Stichting Starter en stel de startende maar ook de doorstromende woningzoeker in de gelegenheid zich te laten (voor-)informeren over en kennis te maken met u op het gebied van woningfinanciering, makelaardij en notariaat.

Belangrijkste voordelen om dit in samenwerking met Stichting Starter te doen:

– Stichting Starter heeft alles om een Wooncafé te organiseren al klaarliggen, dit bespaart u tijd
– Professioneel, compleet en doordacht programma op basis van ruim 8 jaar ervaring opgebouwd
– Laagdrempelige uitstraling doordat u het in samenwerking met een Stichting organiseert
– Materialen worden voorzien van uw bedrijfslogo(s)

U kunt zelf bepalen op welke datum u een Wooncafé wilt organiseren met Stichting Starter. Neem voor verdere toelichting, lokale ideeën en de organisatie contact op met Tammy Koolen via tammy@stichtingstarter.nl.

quotes_bedrijven

Reacties van deelnemende bedrijven

Anouk Verschoor | Hypotheekshop Alkmaar-Centrum:
“Voor het eerst heb ik als deelnemende partij een Starterscafé met Stichting Starter georganiseerd. In no time werd praktisch promotiemateriaal op maat en tools aangereikt. Zelf had ik dit niet zo kunnen organiseren. We hadden een opkomst van 42 bezoekers in 2,5 uur als resultaat!”

Sven van der Klein | Keuringsdienst voor Wonen:
“Om als bouwkundige dienst betrokken te zijn bij een Starterscafé bereik ik een hele nieuwe doelgroep. Mijn dienstverlening is voor starters nog een redelijk onbekend terrein, waar veel belangstelling voor was!”

Frans Cortvriendt | Hypotheekshop Heemskerk:
“Wij hebben al 3 keer samen met de Stichting Starter een startersavond georganiseerd. Alle keren heeft het ons daadwerkelijk veel klanten opgeleverd.”

Frank Huibers | NVM makelaar Apeldoorn:
“In samenwerking met de gemeente Apeldoorn kwam een succesvolle Startersdag tot stand speciaal gecombineerd met een Open Huis. Inmiddels herhalen wij dit tweemaal per jaar en met succes!”

Natascha Kuipers | Rabobank den Bosch:
“Mogelijkheden en documenten die jullie aanbieden zijn ruim voldoende en ook prijstechnisch is het in verhouding.”

Sijbrand Feikema | Notariskantoor Feikema:
“Het succes van de Stichting Starter is dat je zoveel zaken inzichtelijk kunt maken voor een starter. De starters in het Starterscafé hebben vaak al het besluit genomen om te kopen. Het zijn dus voor 100% potentiele klanten.”

Bewaren