28 / 03 – Als aanloop op de Open Huizen dag van 6 april heeft Stichting Starter op vele locaties in Nederland Starterscafés georganiseerd.
Het resultaat is dat het aantal bezoekers is verdubbeld ten aanzien van vorig jaar.

Explosieve stijging aantal bezoekers
“Wat ons enigszins verbaasde is dat het aantal bezoekers per café door het hele land genomen echt meer dan verdubbeld is ten opzichtige van vorig jaar rond dit tijdstip als aanloop naar de landelijke Open Huizen dag”, aldus Dirk Hoogeterp van Stichting Starter. “Mijn collega’s en ik zijn door het hele land gereden en alle cafés bezocht en overal was een euforische stemming”. Met gemiddeld 50 bezoekers per café lijkt de koopstarter weer geïnteresseerd te zijn in informatie over zijn of haar mogelijkheden op de woningmarkt.

Lees het volledige artikel »